Κεντρικές Ομιλίες
Ψηφιακό Σχολείο: Η Τεχνολογία, η Παιδαγωγική, η Κοινότητα |
Physical Computing |
Ασύρματη διασύνδεση ψηφιακού σχολείου με δίκτυο τηλεπικοινωνιακών παρόχων - υπολογισμός ποιότητας ζεύξεων με χρήση επίπεδων παθητικών κατόπτρων |
«Το νέο σχολείο» |
Εισηγήσεις
Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Υποστήριξης της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού της Πληροφορικής στην Επαγγελματική Εκπαίδευση – ΕΠΑ.Λ
Αξιοποίηση παλαιού εξοπλισμού - εγκατάσταση-παραμετροποίηση Ubuntu Server σε σχολικό εργαστήριο σε ρόλο internet gateway router – transparent Proxy server
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες των ψηφιακών μέσων στη διδασκαλία της Ιστορίας «Η δράση των νέων και των γυναικών στα χρόνια της κατοχής και της αντίστασης μέσα από ένα ιστολόγιο»
Απόψεις εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ για τη χρήση των νέων επαγγελματικών λογισμικών στην εκπαιδευτική πράξη
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση Για Την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. «Ένα Πρόγραμμα Διδασκαλίας Για Το Δασικό Οικοσύστημα Με Την Βοήθεια Των Νέων Τεχνολογιών Για Μαθητές Δημοτικού»
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου-Αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις και ο ρόλος του εκπαιδευτικού Πληροφορικής
Διδακτική Aξιοποίηση των ΤΠΕ στο Μάθημα της Γεωγραφίας
Διδακτική Προσέγγιση Της «Σειριακής Αναζήτησης Σε Πίνακα» Με Το Powerpoint-VBA
Διδακτική Πρόταση για το Μάθημα των Αγγλικών Ε’ Δημοτικού με τη χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Διδακτική πρόταση διαθεματικής δραστηριότητας Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού για τις δυνάμεις αριθμών στα Μαθηματικά
Δίκαιο και Internet Οι Τελευταίες Εξελίξεις (2009) (Έρευνα από Δημοσιεύματα του Ελληνικού Τύπου)
Ενσωμάτωση του ψηφιακού βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία – Διδακτική δοκιμή σε μαθήματα Πληροφορικής
Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την Αξιοποίηση του ΕΛΛΑΚ, της Τηλεκπαίδευσης και των Υπηρεσιών του ΠΣΔ
Η Αξιοποίηση των Δυνητικών Κόσμων στη Διδασκαλία της Πληροφορικής
Η δημιουργία μιας νέας διανομής Linux σχεδιασμένη για μαθητές και καθηγητές των Ελληνικών Σχολείων
Η Εισαγωγή της Πληροφορικής και γενικότερα των Τ.Π.Ε στα Αναλυτικά Προγράμματα Ελλάδας, ΗΠΑ (Μασαχουσέτης), Γαλλίας
Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σύστημα Βάσης Γνώσης με Στοιχεία Αξιολόγησης και Διδασκαλίας
Η σημασία της εξ αποστάσεως μάθησης και της αξιοποίησης των αρχών Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Επιμόρφωση των καθηγητών Πληροφορικής
Η χρήση των διαδραστικών πινάκων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και εκπαιδευτικοί
Καθοδήγηση χελώνας σε λαβύρινθο (Παιχνίδι τύπου Arcade με το MicroWorlds Pro)
Λογισμικό ανοικτού κώδικα και επεξεργαστές χαμηλής κατανάλωσης Ο εξυπηρετητής των 9 Watt
Μια διδακτική πρόταση για τη χρήση της μεταβλητής στη Logo
Μία Πρόταση στη Διδασκαλία της Πληροφορικής με τη Διδακτική Προσέγγιση των Ιστοεξερευνήσεων
Μοντέλο Μεικτής Μάθησης (blended learning) για τα Μαθήματα της ΑΕΠΠ και των Μαθηματικών της Γ’ Λυκείου
Ποσοτική και ποιοτική αξιολόγηση των επιδόσεων και των κυριότερων λαθών των μαθητών στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» - Γενικές εξετάσεις 2009
Συμπεράσματα από τις επιδόσεις των μαθητών στις Πανελλαδικές εξετάσεις του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών
Συσχέτιση Αξιοποίησης Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Υποστηρικτικού Υλικού Διδασκαλίας στο Διαδίκτυο
Το Προφίλ του Καθηγητή Πληροφορικής Μία Μελέτη Περίπτωσης
Τυπολογία Διαπροσωπικών Κινήτρων χρήσης του Διαδικτύου και η επιρροή τους στην ποσότητα χρήσης του
Χρήση και αποτελεσματική εφαρμογή Ελεύθερου Λογισμικού και Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ψηφιακή τάξη στο Γυμνάσιο Ηράκλειας Σερρών απόπειρα διαμορφωτικής αξιολόγησης της παιδαγωγικής έρευνας-δράσης που υλοποιείται με διδακτικές παρεμβάσεις στο μάθημα της Ιστορίας με χρήση ΤΠΕ
Εργαστήριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ μέσω του Moodle
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού της Πληροφορικής στην Επαγγελματική Εκπαίδευση – ΕΠΑ.Λ
Αξιοποίηση παλαιού εξοπλισμού - εγκατάσταση-παραμετροποίηση Ubuntu Server σε σχολικό εργαστήριο σε ρόλο internet gateway router – transparent Proxy server
Αξιοποιώντας τις δυνατότητες των ψηφιακών μέσων στη διδασκαλία της Ιστορίας «Η δράση των νέων και των γυναικών στα χρόνια της κατοχής και της αντίστασης μέσα από ένα ιστολόγιο»
Απόψεις εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ για τη χρήση των νέων επαγγελματικών λογισμικών στην εκπαιδευτική πράξη
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση Για Την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. «Ένα Πρόγραμμα Διδασκαλίας Για Το Δασικό Οικοσύστημα Με Την Βοήθεια Των Νέων Τεχνολογιών Για Μαθητές Δημοτικού»
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου-Αποτελεσματικές διδακτικές παρεμβάσεις και ο ρόλος του εκπαιδευτικού Πληροφορικής
Διδακτική Aξιοποίηση των ΤΠΕ στο Μάθημα της Γεωγραφίας
Διδακτική Προσέγγιση Της «Σειριακής Αναζήτησης Σε Πίνακα» Με Το Powerpoint-VBA
Διδακτική Πρόταση για το Μάθημα των Αγγλικών Ε’ Δημοτικού με τη χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Διδακτική πρόταση διαθεματικής δραστηριότητας Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού για τις δυνάμεις αριθμών στα Μαθηματικά
Δίκαιο και Internet Οι Τελευταίες Εξελίξεις (2009) (Έρευνα από Δημοσιεύματα του Ελληνικού Τύπου)
Ενσωμάτωση του ψηφιακού βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία – Διδακτική δοκιμή σε μαθήματα Πληροφορικής
Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την Αξιοποίηση του ΕΛΛΑΚ, της Τηλεκπαίδευσης και των Υπηρεσιών του ΠΣΔ
Η Αξιοποίηση των Δυνητικών Κόσμων στη Διδασκαλία της Πληροφορικής
Η δημιουργία μιας νέας διανομής Linux σχεδιασμένη για μαθητές και καθηγητές των Ελληνικών Σχολείων
Η Εισαγωγή της Πληροφορικής και γενικότερα των Τ.Π.Ε στα Αναλυτικά Προγράμματα Ελλάδας, ΗΠΑ (Μασαχουσέτης), Γαλλίας
Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σύστημα Βάσης Γνώσης με Στοιχεία Αξιολόγησης και Διδασκαλίας
Η σημασία της εξ αποστάσεως μάθησης και της αξιοποίησης των αρχών Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Επιμόρφωση των καθηγητών Πληροφορικής
Η χρήση των διαδραστικών πινάκων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και εκπαιδευτικοί
Καθοδήγηση χελώνας σε λαβύρινθο (Παιχνίδι τύπου Arcade με το MicroWorlds Pro)
Λογισμικό ανοικτού κώδικα και επεξεργαστές χαμηλής κατανάλωσης Ο εξυπηρετητής των 9 Watt
Μια διδακτική πρόταση για τη χρήση της μεταβλητής στη Logo
Μία Πρόταση στη Διδασκαλία της Πληροφορικής με τη Διδακτική Προσέγγιση των Ιστοεξερευνήσεων
Μοντέλο Μεικτής Μάθησης (blended learning) για τα Μαθήματα της ΑΕΠΠ και των Μαθηματικών της Γ’ Λυκείου
Ποσοτική και ποιοτική αξιολόγηση των επιδόσεων και των κυριότερων λαθών των μαθητών στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» - Γενικές εξετάσεις 2009
Συμπεράσματα από τις επιδόσεις των μαθητών στις Πανελλαδικές εξετάσεις του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών
Συσχέτιση Αξιοποίησης Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Υποστηρικτικού Υλικού Διδασκαλίας στο Διαδίκτυο
Το Προφίλ του Καθηγητή Πληροφορικής Μία Μελέτη Περίπτωσης
Τυπολογία Διαπροσωπικών Κινήτρων χρήσης του Διαδικτύου και η επιρροή τους στην ποσότητα χρήσης του
Χρήση και αποτελεσματική εφαρμογή Ελεύθερου Λογισμικού και Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ψηφιακή τάξη στο Γυμνάσιο Ηράκλειας Σερρών απόπειρα διαμορφωτικής αξιολόγησης της παιδαγωγικής έρευνας-δράσης που υλοποιείται με διδακτικές παρεμβάσεις στο μάθημα της Ιστορίας με χρήση ΤΠΕ
Workshop
Το Ψηφιακό Σχολείο-Ανοικτό Λογισμικό Σχολικά Εργαστήρια με LTSPΕργαστήριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ μέσω του Moodle