Αιγάλεω

4 - 6 Μαΐου 2018

Πρόγραμμα Συνεδρίου

 

Κεντρικές Ομιλίες και Ομιλίες Χορηγών

ΟΜ1 Κ. Σγουροπούλου, Παρουσίαση Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών

ΟΜ2 Μ. Σαμαράκου, Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Συστημάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης

ΟΜ3 Π. Καραγεώργος, Σχετικά με τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Πληροφορικής

ΟΜ4 Χ. Κυνηγός, Υπολογιστική σκέψη και νοηματοδότηση: δυο προσεγγίσεις συνυφασμένων λειτουργικοτήτων

ΟΜ5 Ν. Γραμμένος, Ο ρόλος της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διαμόρφωση σύγχρονων Προγραμμάτων Σπουδών

ΟΜ6 Μ. Γρηγοριάδου, Α. Γόγουλου, Καλλιεργώντας γνώσεις και δεξιότητες σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Πληροφορικής

ΟΜ7 Κ. Παπανικολάου, Σχεδιάζοντας ψηφιακά την ενορχήστρωση και δράση της τάξης: ο εκπαιδευτικός ως αφανής μαέστρος 

ΟΜ-EPSON Ν. Γεωργίου, EPSON: Χρώμα στην εικόνα και την εκτύπωση. Πώς να επιλέξετε τον κατάλληλο εξοπλισμό για το σχολείο

ΟΜ-ORACLE Ε. Τσιπά, Oracle Academy: Δωρεάν πρόγραμμα ανάπτυξης ΙΤ δεξιοτήτων για εκπαιδευτικούς και μαθητές

Εργασίες

E1 Αρ. Βαγγελάτος, Ι. Ρουσσάκης, Επιτυγχάνοντας την απαιτούμενη συνεργασία στην υλοποίηση Τράπεζας Θεμάτων για χρήση στις εξετάσεις των λυκείων της χώρας

Ε2 Ε. Ζυγούρη, Αλ. Καζταρίδου, Κλ. Γκόλα, Γ. Φασουλά, Χρ. Χυτήρης, Διερευνητική Μάθηση με την χρήση TISP στην Πρωτοβάθμια Eκπαίδευση

Ε3 Χ. Σταχτέας, Συμβολή στην εκτίμηση της ψηφιακής ωριμότητας των υποψηφίων καθηγητών: Απόπειρα προσδιορισμού μέσα από την αξιολόγηση της δεξιότητας ασφαλούς διαχείρισης των κωδικών σε ηλεκτρονικές εφαρμογές

Ε4 Ι. Στέλλας, Ι. Σιάχος, Α. Γεωργόπουλος, Η ανάγκη επαναλειτουργίας της δράσης Ελεύθερου Λογισμικού/ Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα της Τεχνικής Στήριξης του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, για την συνέχιση της ανάπτυξης των εργαλείων Ελεύθερου Λογισμικού Διεθνούς Εμβέλειας Linux Terminal Server Project & “Επόπτη”, στα Σχολικά Εργαστήρια Πληροφορικής Α/θμιας & Β/θμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης

Ε5 Ε. Βαγενά, Απ. Ζήβελδης, Σ. Χατζηηλιάδης, Συγγραφή και ψηφιοποίηση παραμυθιού με χρήση των ΤΠΕ από μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Ε6 Κλ. Γκόλα, Χρ. Χυτήρης, Εισαγωγή στον μικροελεγκτή Arduino μέσω των TISP

Ε7 Γ. Γκαράς, Δ. Γιάτας, Επεκτείνοντας ένα μοντέλο για την Κλιματική Αλλαγή

Ε8 Δ. Κονιδάρης, Wordpress: Δημιουργία άρθρου και προσθήκη υλικού σε αυτό

Ε9 Ν. Κατσαβού, Η μέθοδος Lego Serious Play ως μια CS Unplugged δραστηριότητα για την κατανόηση βασικών εννοιών στην διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού (Κύκλος Ζωής Λογισμικού)

Ε10 Ε. Αναγνωστόπουλος, Δουλεύοντας με το υλικό των επιτραπέζιων Υπολογιστικών Συστημάτων. Συναρμολόγηση Προσωπικού Υπολογιστή

Ε11 Χρ. Ρέτσας, Εισαγωγή στην δομή επανάληψης στην γλώσσα προγραμματισμού Logo μέσα από μία οικοδομηστική προσέγγιση

Ε12 Κ. Περτσινίδου, Αξιοποίηση Web 2.0 Εργαλείων στο Πλαίσιο της Δράσης Teachers4europe

Ε13 Β. Δρακόπουλος, Π.-Βλ. Σιούλας, Μία Διδακτική Προσέγγιση της Δυαδικής Αναζήτησης

Ε14 Δ. Μαγέτος, Δ. Κοτσιφάκος, Χρ. Δουληγέρης, Λειτουργικά συστήματα και ασφάλεια συστημάτων με χρήση εξειδικευμένων διανομών ανοιχτού λογισμικού

Ε15 Αθ. Κυλάφη, e-Αξιολόγηση με το Διαδικτυακό Εργαλείο Testmoz

Ε16 Ν. Παναγιώτου, Χ. Τσιχουρίδης, Μ. Μπατσίλα, Διερεύνηση των Στάσεων και των Αντιλήψεων των μαθητών για την ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στη καθημερινή ζωή τους

Ε17 Ελ. Τερπένη, Ν. Σκίκος, Στ. Παπαλέξης, Προγραμματισμός στο Δημοτικό με Scratch και Φυσικές Διεπαφές